zondag 16 december 2012

Gebed bij zonsopgang



Gebed bij zonsopgang

Zoals deze zon opgaat over de aarde, moge de zon van vrijheid,
onsterfelijkheid, van eeuwigheid en waarheid opstaan in mijn ziel
Zoals deze zon zich verheft boven de aarde, moge de zon van liefde en
onmetelijkheid opstaan in mijn ziel
Zoals deze zon opgaat boven de aarde, moge de zon van
intelligentie,licht en wijsheid zich verheffen in mijn verstand
Zoals deze zon zich verheft boven deze aarde, moge de zon van vreugde,
geluk en zuiverheid zich verheffen in mijn hart.
Zoals deze schitterende, stralende zon zich verheft boven deze aarde,
moge de kracht van de zon, haar vermogen, haar energie, haar
aktiviteit, haar dynamisme zich verheffen in mijn wil
Zoals deze schitterende, stralende en levende zon zich verheft boven
de aarde, moge de zon van gezondheid, vitaliteit en levenskracht zich
verheffen in gans mijn lichaam


AMEN. HET ZIJ ZO VOOR DE GLORIE VAN GOD EN ZIJN
GERECHTIGHEID


AMEN.HET ZIJ ZO VOOR DE GLORIE VAN GOD
door Omraam Michael Ivanhov

Geen opmerkingen:

Een reactie posten